Västerås är väll allt för litet

Hos bodil var det väldigt kul. Vi åt god sallad (bodils uttal) med baugette och vindruvor och kex och sånt gott! Till efterätt fanns det två olika tårtor. Himelskt gott!

Runt 20 tjejer söp vi oss redlöst fulla och vimla hem genom dimman. Hoppade studsmatta och gjorde bakåtvålter. Hade sönder glas och dansade "freefall". Spelade piano och sjung, men framförallt så hade vi jävligt kul. Iallafall jag =)

Tveksam på att följa med ner till stan, då de flesta skulle till silk, så cyklar jag och bianca ink. sophie ner ändå för att checka läget. Jag undrar vem jag ska tacka för den insatsen? Jag har inte nämt det i min blogg, och tänker inte gå in på detaljer heller, men här om dan såg jag en otroligt fin kille, då menar jag alltså ovanligt fin, på ica. Ica är stället att hänga på, jag har alltid vetat det.. Vilket som. Jag har funderat dessa dagar över min syn. Vem ser man inte på stan?

Bianca som förövrigt är en väldigt blyg tjej fixar nummer och namn, och allt blev ganska trevligt förutom att jag inte fick fram så mycke ord vilket är sällsynt när det kommer till mig. Jag kan prata. Västerås är väll allt för litet?

Under kvällens gång fick jag höra mycket.

Avbryten av samtal från niklas. Rapport från spelning och kir-båt ryktas imorgon. Vilket som, Citatet lyder ungefär såhär "snusen gjorde susen", och sades av Josse "Sandalen" Sandell.

Nu ska jag sova litegrann. Imorgon bär det av till en annan del av västmanland, hihoha!

    

Kommentarer
Postat av: bianceeee

hm:D hahaha a det var kul:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback