"first on my to-do list"

Söndag -  övningsköra, plugga lite och städa rummet. Softa järnet, kanske fixa ny layout på bloggen
Måndag - Skoldag ink. körlektion på körskolan
Tisdag - skoljoggen + underbar tid med våra kära sp1e:or. REPA
Onsdag - endast idrott. Boka tågbiljetter
Torsdag -
Fredag - Nollningsfest?
Lördag -
Söndag -

Måndag -
Tisdag -
Onsdag - COLDPLAY!!
Torsdag -
Fredag - Embassy?

Metallicas senaste är väl för skön? "The day that never comes"

Igår var jag somsagt på 30års firande av min kusin i köping. Sophie var med och det bjöds på god mat, drinkar, aktiviteter, öl provning och massa gott. Var där i stortsett hela dagen. Senare på kvällen hängde vi hemma hos sophie. Spelade piano och sjung. Drack yttligare några drinkar. ( sophie var pepp ). Vi mötte upp niklas på stan och hängde vid hans repa sen på tajen. Har nu druckit den berömda och omtalade "kir-båten". Kir tillsammans med salmiaki. Ingen höjdare precis, men måste testas. Det roliga är att niklas hatar den, ändå köper han det. "Det är ett måsta om man går hit" Ungefär så såg min lördag ut dåra. Idag ska jag softa rejält. Eller.. softa som satan som sandra skulle sagt. Peace ya'll!


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

alltså när jag stod där bakom dig o pianot medmicen jag kan inte förklara hur pepp jag var då , haha !

Postat av: Tess

Du har väl inte glömt att delta gärna i min smyckestävling?

Givetvis är det gratis!



Kika in bloggen för mer info.

2008-09-07 @ 23:20:08
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback