tillbaka till samtiden

Vad passar bättre än lite kent såhär en tidig höst eftermiddag? Hehehe.. säkert ganska mycket men Kent känns ganska höstigt och deprimerande. Dock, väldigt bra musik. Avslappnande faktiskt.

Gick på stan idag med min mor innan jag skulle förbi andre och hämta mina drickor. Gjorde ett, eller två fynd. Ett guld halsband från röda korset för 15 kronor!! Nice prise. Sen köpte jag ett par skor också. Mamma fick betala. Tack.

Utan ingen aning alls råkar jag stå utanför h&m för att sätta i hörlurarna och lyssna på lite musik medans jag skulle gå till andre, då plötsligt dyker sandra upp "tjenna" och ställer sig brevid mig. Sen ba: så du skulle också med? Jag fattar inte så mycket men kom på någon sekund senare att alla skulle ses för att fixa lite grejer. Wiey vilken tur jag hade att jag just stod där jag stod osv!

Jag har så otroligt ont i min vänstra sida av ryggen. Inge bekvämt alls att sitta eller stå upp, därför ligger jag just nu ner. Ska ta och duscha och fixa lite och bara slappa under min lediga dag. Sen ikväll bär det av till Bodil.

Ungefär såhär ser dom ut, dock är detta en killmodell från schmoove och de jag köpt har en brun, nästan "senaps" färg. Nice till hösten!

Något "dagens citat" har jag inte funnit än. Säkerligen kommer flera roliga ordfraser användas ikväll, så ja sparar mig! Time to pretend, cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback