Oh, open fire

Jag har för ett tag sen pratat i telefon med en viss S. Sofie johansson såklart. Prata om allt möjligt, mellan himmel och jord, fast självklart vart det de vanliga "ämnet" som stod i centrum. Emelie förstår säkert.

Efter att fått pratat ut lite så var jag sjukt pepp på att ta tag i låtskrivandet, och jag kan nu förklara en låt klar. Finally! Skrev klart i just want to be by your side.. lalala! Så den sätter vi imorgon. Ville egentligen fortsätta på nästa som också är lite halvklar, om ens det, men så har man ju en mor som "måste sova" Blö. Vill flytta!

Vilketsom, egentligen vill jag sova nu, men jag har hört rykten om att sophie har hittat sin kamerasladd vilket betyder att 22.15 skulle det komma in massa efterlängtade bilder! Wiho, så är uppe ett tag till.
Godnatt i förväg.

Påtal om ingenting så insåg hur sjukt mycket skor jag har som jag skulle kunna sälja/kasta! Men man kan somsagt aldrig ha för många skor!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha "ämnet"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback