Helg

..kan man säga att det är, för imorgon är det fredag och som alla andra fredagar har vi bara en 1h lektion mellan 10 och 11 så det är super skönt!

Imorgon ska vi också ha vår "nollnings"fest för ettorna. Jag vet dock inte om jag kan va med pga ekonomibrist, och det är ungefär va min blogg har handlat om hela denna månad. Känner att.. när jag inte har råd att själv gå på krogen osv, så ska man betala för andras fylla. Hm, vill ju med! Gosh, kommer bli grymt kul.. Ska försöka tigga till mig pengar, vilket jag vet är ganska sanslöst då jag försökt gjrot det ganska ofta.

Idag har jag iallafall
- vart i skolan
- ätit godis
- kollat på en film i skolan
- utövat träning på pilatesboll
- crosstrainat

Sen var det inte så mycket mer! jojusste.. det största av allt. Jag har ju bytt namn på bilddagboken! Herregud.. grillsp1 it is! Sjukt långsökt, visst? Dock endast tillfälligt.. eller vem vet? Jag trivs med det. Giv1 och gr8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback