Förvirrad som vanligt

Jag har rest runt till alla städer och i många år har jag hört det, dag på dag. Jag är en förvirrad tjej. Egentligen inte! MEN.. det märks ibland. Skriver fel, men menar något helt annorlunda. Självklart ska det vara natacha peyre (förra inlägget) inte nathalie. Det var ellinor som upplyste mig, tackåtack!

Idag vet jag exakt vad jag vill göra.
Jag vill att skolan ska gå jätte snabbt så att det blir lunch. Sen efteråt vill jag gå till körskolan och speeda testen. Om jag får som jag vill så är jag hemma redan vid 1-2. Då ska jag bannemig ta en till promenad, som jag gjorde igår. Växlade mellan jogging och powerwalk. MEN idag.. ska  jag testa på något gamalt men ändå nytt. Stavgång.

Ikväll ska jag iallafall hem till min mormor och morfar och intervjuva dom om 1900-talet. Dock så är som ganska unga men jag känner ingen äldre :(

Anledningen till detta tidiga blogginlägg (klockan är 07.34) är att jag börjar om 35 minuter och orkar inte fixa mig idag alls! Gick upp och åt lite frukost. Och nu ska jag ligga här i sängen tills jag börjar. Skönt.

"My heart is an apple"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer
Postat av: E

Varsegod ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback