En fluffig balong

Nu är det absolut inte lång tid kvar tills coldplay kommer och besöker vårt vackra land! Dom tycker att svenskar är vackra och globen råkar vara "en fluffig balong" som kommer att passa coldplay perfekt. Visste ni att singeln viva la vida är producerad av Brian eno? Det läste jag till mig idag. Inte undra på att det är en av mina favorit låtar. Brian eno rocks!? Han har iallafall gjort en hel del väldigt fina låtar..
Påtal om britter så har pete doherty dött. 27club, eller hur var det? Nej, han har inte dött. Men för ett tag så gjorde han det, och återupplivades!! enligt källor från aftonbladet. Ja, han kolappsa pga överdos innan en spelning med Baby Shambles. Hur mår du pete?

När vi ändå är inne på kändisliv kanske jag skulle ta att berätta lite om min dag. Heheheee.. Förjävligt lång och hungrig all day. Vi drömde oss bort bland kebabtallrikar och favoriträtter. Pratade om val på spicy hot och hungerns ondska. Fick iallafall pannkakor i skolan.

Här hemma bjuds det på lax ikväll<3 Åh, så gott! Något som inte är lika gott eller roligt är att jag måste övningsköra. Måste ta tag i "skiten" och satsa nu. Allt dåligt/tråkigt för med sig någit gott.. i detta fall förhoppningsvis ett körkort!

Åter igen har jag stor ekonomikris på gång. Planerar så mycket, men mina pengar hänger inte med. Inte förrens sista september kan jag göra något, egentligen. Glömde bort att det kommer kosta att åka till sthlm den sjuttonde. Hur ska allt gå ihop? :(

Ta hand om er! kom gärna med förslag på hur man förgyller vardagen utan pengar..

Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

bakar!

Postat av: E

Går på friskis :D:D

2008-09-03 @ 08:23:16
URL: http://ellinorclevinge.blogg.se/
Postat av: sara

Tack för era tips kära läsare! Frågestunden stänger för idag..



skämtochsido smart där! men baka varje dag? :O

2008-09-03 @ 08:54:32
URL: http://saracederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback