efter regn kommer solsken

Det var ju världens väder imorse när jag skulle cykla till skolan. Perfekt inför utegymnastik. Dock så löste sig den frågan ganska snabbt. Vi tog en "promenad" till komsum och gick och åt mat i matsalen. Sicken träningsvärk..

Kom snabbt på att jag glömt örhängen. Alla som använder det vet hur naket det känns utan dom. Speciellt när vi skulle ta foto idag, såååå.. mamma körde ner med en lite påse med lite örhängen som jag kunde välja mellan hihi..

Så, nu har alltså två problem av fem löst sig.

Engelskatalet blev aldrig av då vi muta fram det till månsdag. Skönt!

Väl dags för skolfotot så fick jag sitta!!! ARG! Aldrig suttit på ett klassfoto ever. Blä. Johanna fick också göra det. "..och bara för att du skrattar åt din kompis, så får du också sitta" Men shysst!

Dock efter skolan så blev det värsta sol så det är ju posetivt. Så, en ganska bra dag ändock. Nu ska jag städa mitt rum, då det är sjukt stökigt och smutsigt, sen ska jag försöka övertala bror min att gå och köpa lite godis kanske. He he he..

Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hahahah , skön fotograf, hahah!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback