...annars vet man inte när man är lycklig

Denna dag har vart så otroligt seg och jobbig. Men vi, jag, har klarat av den och är stolt! Har även övningskört.. och ätit spicy hot. 13c med nudlar är min nya favorit! HEEEEEELG! Ja, för jag har det nu! Är ledig imorgon. Wiho
   Då ska jag gå upp i rimlig tid och promenera lite, under promenaden ska jag gå förbi andres jobb och göra affärer. Senare på kvällen ska vi fira bodil som blivit myndig, congrätz i efterskott! Dock ingen krogutgång för mig då jag är väldigt väldigt poor just nu.

Om en timme och trettio minuter börjar heroes. Hiro äger!



Dagens citat hämtar jag från Emelie "empa" Norström..
"Man får vara deppig ibland.. annars vet man inte när man är lycklig"

Liten uppdatering idag. Kanske att jag fyller på senare, time will tell! Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: E

Heroes är bääääzt.

Peter petrelli<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback