Sista veckan nu

...innan skolan är slut! Wiho
sista riktiga skolveckan dåra. Tänkte, som selina, också göra en "to do" lista under veckan, så jag inte glömmer bort något, då jag har väldigt mycket att göra! Okej, lets go!

Måndag - Engelska "prov" och Bandmöte kl 18.00. Läsa Sv-bok
Tisdag - Börja med projektarbetet? Plugga retorik prov. Åka till pappa
Onsdag - Sv boken utläst, prov. Aloe vera party hos lena
Torsdag - Johanna och josefins födelsedag! Prov i retorik. Möjligtvis sigurds.. Om inte, crosstraining.
Fredag - Sv boken utläst, prov del 2. Resturang och utgång med tjejerna
Lördag - Köpingsfesten?
Söndag - Sandras födelsedag

Så kommer min kommande vecka se ut ungefär. Välidigt uppbokad om ja får säga det själv. Jag brukar inte ha så mykcet att göra. Idag firade vi johanna iförväg för hennes släkt kom på besök då var jag med bjuden. Mycket god mat och fika mmums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback