Nu börjar jag återigen en nedräkning..

Dagar kvar till spanien  - 23
Idag var det möte och plugga retorik som jag skulle göra. Retoriken är avklarad och nu väntas bandmöte. Ska möta upp emelie om ca. 1,5 h utanför bredbar, sedan vidare till studiefrämjandet. Hoppas dom kommer med nå bra information.

jajustja, jag skulle ta och ändra om min blogg-design litegrann, mer sommar osv, den ser så dyster ut. MEN, såklart så har jag helt glömt bort hur man fixade med alla koderna osv och har inte riktigt tid till att klura på det just nu så det får ta sin tid. "inom sin tid kära cherlock"

Påtal om ingenting så hörde jag idag på radion kent - kräm, vilket påminde mig om hur bra kent egentligen är! Så, nu ska jag lyssna på lite gott gammalt. To be contuinue...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback