Min mormor är bäst i världen

Av en ren slump, så stötte jag på min mormor idag på stan. Hon var påväg till jobbet efter att ha ätit lunch, och jag var påväg hemmåt, trodde jag.
Vi hade sen tidigare pratat om ett par sandaler från din sko, vilka hon hade köpt! MEN.. lämnat tillbaka. Rätt som det var drog hon upp en femhundring och bad mig gå och köpa dom till mig! Världens lyckligaste tjej är jag. Dom är så jävla snygga, och jag vet att även sandra och linnea? har eller ska få dom förhoppningsvis.

Så, istället för att åka hem bitter, så kom jag hem värsta glad.
Here they are! Sommarens skönaste sandal haha. Påminner riktigt mycket om mitt senaste inköp som var något liknande fast från H&M, men som sagt.. man kan aldrig få för mycket skor!

skor

Jag börjar se ljust på sommaren. Efter och förvirrad som alltid så inser jag nu att niccokick, som skulle spelat på sigurds förra månaden, blev uppflyttat till mälarveckorna!!! Fan va jag ska dit då. Dessutom gör hoffmaestro sin spelning på peace and love festivalen under lördagen, så hoppet om att se dom är inte helt borta.

NICCOKICK framflyttat!
OBS! Konserten med Niccokick nu på fredag är framflyttad till Västerås Mälarveckorfestival 11 - 14 juni denna sommar. Exakt datum meddelas inom kort. Köpta biljetter återlöses hos oss på Sigurdsgatan25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback