Lördag

Sitter och väntar på att andre ska komma så vi kan dra vidare hem till farmor. Jag undrar hur många gånger jag behövt gått upp för min trappa idag, känner mig som en invalid när jag går. Men, man får stå sitt kasst! Kvällen igår var ju trots allt riktigt rolig. Därimot alla dessa kullerstenar i stans gamla del borde förnyas! Sjukt hala :( Om man rammlar tre gånger under en kväll, och inte på samma gång utan timmar mellan, då är det inte jag som går opassande.

Funderar på om jag ska ladda upp en bild på mitt vackra knä.. säkert väldigt intressant. not

Nu kommer jag ju inte kunna spela tennis på månda och tisdag. Åh, fan va sugigt. Mitt nya sport-intresse ju så när man ligger i så klart att man ska få förhinder!

Nej! Nu får han ta och komma. Ska ha med mig cykeln också haha, värsta semestern! Cykel cruisa tänkte jag..

Ta hand om er och se upp för kullerstenar! puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback