killing machine

Gjorde då retorikprov idag och det gick helt okej tror jag nästan bestämt! Mvg blir svårt att förutspå, men hoppas på det bästa. Påtal om mvg så fick jag fan det i slutbetyg i data! OMFG typ.. jätte glad. Mitt första mvg under hela min gymnasiegång. Efter skolan pysslade jag, bianca och empa lite med de tre muskutörernas presenter. Det tog nästan kol på oss i värmen med tanke på att det var ingen lätt grej kan jag tala om!

Snart ska jag iväg på picknick med en viss S! Det ska bli så mysigt och gott, är vrålhungrig. Kyckling, potatissallad, baugette och loka blir det på ormberget såklart! Haha, tattigaste stället kan många tycka, men det gäller att hitta det fina i det fula. Världens utsikt och såklart solnedgång.

För att beskriva min helg, då jag kommer ha helt fullt upp, så kan jag berätta att imorgon väntas resturang besök på "la pasta" men alla brudar. Efter det drar vi "vuxna" vidare till pluto och där ska det firas något enormt! På lördag har andre räddat min dag. Vi beger oss till köpingsfesten såklart. Jag ska hälsa på min farmor och äta lite mat och även sova över där. Det blir mycket nice. Tillsammans med andre och nicklas ska jag äntligen få se timo, hästpojken och lasse lindh. Söndag ska jag träffa johanna som flyttat hem till kära västerås. Vi ska boka stuga och lite annat trevligt.

Trevlig helg då!
"Om du minns 1960-talet kan du inte ha varit med"





Sophie

sommarben nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback