update

Dagens!

[ x ] Lista min ekonomi - räknat ut litegrann, kommit fram till att allt går åt skogen när man lever "the hills" liv
[ x ] Hålla argumenterande tal - gick förövrigt hur bra som helst. mvg host!
[ x ] Dataprov - easy som en plätt
[ x ] Teori på körskolan - sög dock
[ x ] Dubbel körlektion på körskolan - bättre än bäst! så godkänd på det jag gjorde
[ x ] Plugga retorik - 1 vecka kvar okej?
[ / ] Promenad eller crosstraining - never done!
[ x ] Kryssa i listan - kryss

None
If you dont like my fire, dont come around



Jag förstår verkligen inte vad det är med mig. Igår mådde jag världsdåligt, eller nej det gjorde jag väl kanske inte men var väldigt nedstämd och tyckte allt sög osv! typ "alla kartor o städer vatten o platser som vi aldrig ska få se".
Vilket som, idag har det nästan vart en av de bättre dagarna någonsin! Dagen flöt på och allt gick verkligen riktigt bra för mig. Dock så har jag såklart alltid ekonomibristen i mitt bakhuvud! Nu väntas nämligen en hård period.. inviga bredbar's uteservering imorgon, som förövrigt flyttat och är helt nytt! Sedan ryktades det utgång på kvällen, men får nog skippa det. För nästa vecka är det nämligen utgång på fredag & lördag (köpingsyran=öltält) Och.. veckan efter det på onsdag blir det pluto med trippel S + jois och sandalen i think! Sen är det skolavslutning vilket innebär spicyhot osv. Its all about the money!
    Något som därimot inte handlar om pengar är den omtalade cykelcampingen! Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att den slår in. Det vore lycka för mig! ha nej men vore så himla sjukt roligt , jag har alltid drömt om vildmarkslivet på en cykel!

"Du är störd men du har koll" - heirrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback