Friday i'm in love

Äntligen fredag! No more school ever, skrev jag, men kom på att har ju ett år kvar.. men no more school in 80 dagar! Haha alltså kan knappt själv fatta det.. åttiodagars sommarlov. Går ju iofs måndag tisdag och onsdag nästa vecka men då är det junitrofén och ådraget.

Nu ska jag till skolan för att fortsätta att skriva en sv-uppsast på en timme, en är det i stort sett över. Ska fika på franskan, känns värt? Denna helg kommer bli otrolig :) Längtar till ikväll.. och är så sugen på att starta med thirstslacker.

Detta är nog den äldsta bild som jag tycker att jag ser äldre på ut än nu. Året var 2005, solen sken, allt var frid och fröjd och jag hade nyss kommit hem från malta!
nigga please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback