det var kanske det enda vi kunde göra

Nu gäller det verkligen att vara tillräckligt ego. Alltså, jag har egentligen inte så mycket att komma med. Förstår dig, förstår mig osv.. och det är ingen idé att bli arg? ha, varför skulle jag bli arg, men samtidigt vill jag bara slå sönder någon just nu. Åh! "Jag förstod att nåt ändrats. Ingen mer dramatik. Det var vuxet behärskat långsamt sansat o tråkigt o trist" Jag vill inte, men jag har tänkt. Ibland kan det man egentligen inte vill, kanske vara det bästa. Hoppas verkligen. suck..
Äh, man är väl van vid dessa humörsvägningar. Hela denhär veckan har ju vart totalt uppochner. Ikväll ska jag iallafall umgås med tjejerna och kolla på melodifestivalen. Temat är såklart "bidrags-land". Jag är italien, och ska bringa lite pizza och annat italiensk. Selina står för ölen och annat finskt! Johanna är tyskland, så då blir det ölkorv kombinerad med josses grekiska sallad! Ebba står för drinkarna, då hon valt spanien och ska bjuda på nå gott! Resterande vet jag inte.. men vet att dethär är just vad jag behöver!

We're not the same, dear, as we used to be.
The seasons have changed and so have we.
There was little we could say, and even less that we could do
To stop the ice from getting thinner under me and you

//
Sara@Thirstslacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback