Aloe vera party del 2

Nu är man inne i mitten på sin otroligt uppbokade vecka. Ikväll är det aloe vera party. Ska iväg om en halv timme och skämma bort mig själv med ansiktsmasker och massa annat skönt.

aloe vera planta Kan man tänka sig att denna planta är så otroligt bra? höhöhöhöh..


Uppdatering Aloe vera party
Kom precis hem, känner mig helt född på nytt osv osv! haha, nej kanske inte men väldigt nära. Idag var det då del 2 kittet som gällde. Först var det rengörning och ansiktsvatten som tog bort döda celler. Efter det var det en slags peeling, riktigt skönt! Strax efter det var det dags för ansiktsmasken som skulle sitta i runt 10 minuter. Det kändes som om man hade en mask på sig, helt stel osådär. Slutligen serumlotion och tillhörande "över lotion". Nu är jag silkeslen som en bebis.

Den 30 juni är det inbokat smink kurs! Brun och sund som jag kommer vara, då jag precis kommit hem från spanien, så ska vi få sminka oss med smink, självklart baserat på aloe vera! Det ska bli riktigt kul. Hör av er om ni vill följa med!

Kommentarer
Postat av: biancish

fan va gött!

och bloggen är riktigt fin ser jag:DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback