varför se när man inte inser?

Jag börjar bli rejält trött på dendär attityden, sättet folk beter sig på men framförallt att dom själva inte förstå vad. För godtrogen för att ha fel. För upptagen för att boka. Eller hur var det?

Varför uttala sig, när man sedan gör samma misstag själv? Eller vänta.. jag skulle inte kalla det för misstag. Man är väl medveten om vad man gör, men tror att det går att lösa genom några få ord, kanske en gest eller något liknande. It's all about attention.

Hur var minnet? Minns du? Tyvärr, du förstår inte. Och jag är trött på allt nu. Sättet folk beter sig på..

"Varför se när man inte inser?" Säg mig..

-Det var så en väl känd man uttalade sig förut. Kommer inte ihåg hur allt gick till, slutade med att han fick en påle i ögat pga att han inte förstått vad som pågått under en lång tid. Det citatet är ett av dom bästa anser jag. Varför? -jag vet inte..gillar det starkt i alla fall.

Tack och hej kom åter när du är frisk.


Tillbaka till verkligheten

Gårdagen spenderades med sofie. Saknat den tjejen väldigt mycket. Vi tog det lugnt och kollade på film och hade även en intressant diskussion med en "kompiZZ". Åt massvis med chips osådär.

Dagen till ära ska spenderas med vem? Aldrig fel att vara själv heller thought. Ska ut och övningsköra med mamma & micke. Ta en sväng på hälla och kanske äta något? Min bror är bortrest och jag har inte så mycket att göra. Saknar oka :< Imorgon blir det iaf till att köra till framor och träffa släkt och äta påskmiddag. Känner på mig nu hur jobbigt det kommer att bli. Alltid lika segt men men.. ibland måste man göra sådant också. 
Jag mår bra och har aldrig var lyckligare. Glad påsk på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback