take these words home and think them through..

idag när jag var påväg hem så fick jag massa nostalgi känslor när timo räisänens underbara musik strömmade ur bilhögtalarna. Det ledde senare till att jag, just nu, njuter av lite av timos låta, typ with a mask on, take these words, the drug of my chois bla.
Kan aldrig bli för mycket av det goda? najs eller bajs? bra eller dåligt? för eller emot?


image52



Nu hade jag tänkt mig att jag skull börja sumera? helgen, men.. insåg lika snabbt att helgen är ju inte slut va! Bara lördag idag och en hel söndag återstår. Dock så har jag upplevt ett påsklov under senaste veckan. Det har vart ganska bra, men inte så händelserkt. En sak som jag kan konstatera är att det har blivit alldels för mycket godisätande. Gårdagen så följde jag med jojo till tattueraren och med oss var också ponta. Det var väl trevligt. Efter det gick jag så stan där jätte länge och strosade runt all by my self  (köpte godis och smycken) och väntade på oskar. Annars har min helg hitills vart mycket trevlig, men lite jobbig och orolig.

nog om det.. Inatt blir det till att vrida fram klockan en timme. Ta hand om er, hej!
..or the next song I write might be about you boy        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback