small poem of old friend

Ganska skön dag det var idag. Hade retorik, där vi fick arbeta med ganska roliga övningar. Efter det var det projekt arbete som gällde och vi gjorde våran redovisning. Resten av dagen har jag tillbringat framför datan och tv:n.
Jusstja, fyllde i några slingor i mitt hår också. "Råkade" ta lite i luggen också, vilket inte blev så jätte bra men.. bara le och se glad ut för..

snart är det lov igen! woho, kan det bli bättre? Ska bli så skönt. Behöver det känner jag alltså.. ganska skoltrött man börjar bli.

Imorgon blir en bra dag hoppas jag. Skola från 9-11 typ och sedan spicy hot med brudsen. Efter det blir det hemfärd, fixa lite och sen åka till Oka såklart.

Tack och hej leverpastej

en gån var jag
tandlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback