när man inte vill sova om nätterna för att man vet att verkligheten är bättre än vad man någonsin kan drömma om?

Jag har haft världens sämsta natt ever.
Har inte kunna sovit något på grund av att jag har drömt en massa olika saker. Både läskiga och konstiga. Vilket som så har jag vaknat varannan timme ungefär och tillslut så steg jag upp, pigg som en mört, klockan 9!
Nu, tre timmar senare, så har jag precis städat mitt rum.

Har hela dagen framför mig, och den bjuder på vad? Jois ringde rapporterade om party ikväll.. är dock inte säker om jag ska med på det. Var ett tag sen man partade kanske men morgondagen innebär tidig uppstignin så, är lite osäkert.

Eskilstuna imorgon tillsammans med johanna. Blue lotus ten a clock. Tåget avgår 08.35 från västerås station. Vilket äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback