den 10 mars 2008

Idag gjorde jag historia!? Nästan iallafall. Jag kan med stolthet berätta att jag och även några av mina vänninor från klassen har besegrat en av våra största mardrömar.. nämligen Matematik kurs C!

Vi har lämnat börjes lektioner, han parengteser, och hans utbrott. Vi är nu fria?
haha, skämt och sido.. men vi är klara med matten nu och vi klarade oss. Grattis till johanna som nästan var den enda som skrev ett klart G på nationella. Vi andra fick nöja oss med ett lite sämre betyg där, men somsagt klarade oss i helhet ändå. Stort grattis!

Idag: firat med lite choklad och inte så mycket mer. Dealen var att om vi fick G i slutbetyg skulle vi hoppa över körkortsteorin, vilke vi fick, och vilket resulterade i att det inte blev någon teori för mig idag. Dumt, jag vet.
Imorgon har jag studiedag. Studiedag alltså.. kommer spenderas med att läsa massa sidor i Oliver Twist boken. På onsdag väntar ett förhör (vilket jag hatar, har svårt att tänka djupt som man måste göra när man analyserar tex. en bok)

Skolan annars flyter på. För er som är intresserade så hade jag utvecklingssamtal idag. Det gick som det ska gå! Nu väntas ca. 1 och ½ vecka, och sedan är det åter igen lov. Påsklov. Då händer det grejer?

Outfit idag. Orginellt, vanligt som always. Kjol + linne, kan inte bli bättre helt enkelt.
Kjol från MQ, linne från H&M, skor från dinsko.
Bältet jag har på mig bjöd emelie mig på.. 3 kronor faktiskt, från röda korset. Tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback