Work

Nu ska jag snart bege mig till jobbet i ett ganska regnigt och.. molnigt väder! Svensk sommar for sure.. men, det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder! (höhö)

Hurtiga som vi är, jag och sophie, så ska vi gå ner! Egentligen har ingen av oss cykel så det är väl lite därför.

Igår försov jag mig och jag skulle ha körlektion på körskolan men han i tid vilketsom. Körde landsväg i 1 timme och 20 minuter, uttråkande? yepp.. Fick veta att min lärare skulle avgå så nu måste jag byta, fett drygt. Ska ha uppehåll med att köra där ett tag för nu är det teorin som gäller.. usch! Efter allt detta träffade jag sophie på stan och hon bjöd på spicy hot<3 herregud va gott det var. Fick också värsta ögonskuggorna och puder från henne, som egentligen är från hennes mormor, som jobbar på kiks!

Kvällen spenderades hos andre med guy'sen. Fotboll och chips, bra sverige! Sen kom mikkiz och hämtade oss och vi åkte på lite cruising =>

Dags nu då, dagen alla väntat på.. take care

"cause i adore you"
Sara "sarizzle" Cederborg



The past is the past
Jobbet idag var, nog.. ett av de värsta jobb jag någonsin utövat? Dissad, dum, liten osv kände ja mig idag! Sprang runt på stan och försökte sälja ankrace biljetter men ingen jävel ville köpa på stan. Vandra sedan genom vattendraget, åkte det blå tåget, softade enormt, käkade subways, chilla i regnet och massa annat. Tillslut så har jag iallfall tjänat 190 kronor! Herregud, är inte det värt eller? det är väll givet..

Hoppas på bättre väder imorgon! Kom ner och köp köp köp köp

Nu har jag precis fixat mig och jag ser ut som en 80'talare typ.. men det är nice. Ska ner till sigurdsgatan 25 men Sophie, anna och Sara med H! Träffade den filuren på jobbet idag och jag undrar hur många gånger hon nämt denna kväll sen dess.. Avgång klockan 8, då kommer lars och hämtar upp mig. Ha det bra

"jag saknar dig ibland"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback