Who is MGMT?

Förra veckan hade jag lite funderingar över vad jag egentligen skulle utnyttja min sommarlovs tid till.. hade små-ångest över att jag skulle bli rastlös osv.. Nu känner jag nästan tvärt om! Jag borde plugga toeri så mycket som möjligt..men det gör jag ju såklart inte :(

Iallafall.. idag har jag vart på stan och köpt ett linne som jag tror jagska byta imorgon för det var fett ovärt, men snyggt! Snart ikväll ska jag övningsköra för att imorgon väntas en dubbellektion med peter på körskolan.. Är fan alltid nervös undrar varför hm?! På tisdagskvällen väntas öltältet och sveriges första match i fotbolls EM, som jag förövrigt hatar för alla blir helt till sig när EM drar igång och ingen är social typ haha. På onsdag börjar mitt super jobb, senare ska jag till sigurds då almighty lions spelar! Torsdag ser ut ungefär likadant, jobb och sen sigge - då b.la PAPERCUT AVENUE. Animal five (mälarscenen) och niccokick lirar. Fredag.. likadant igen, fast då jobbar jag på kvällen och förhoppningsvis hör jag lite från stefan sundström! På lördag blir det nog utgång eller något liknande.

Förövrigt så var det inte så mycket mer. Kom ner på mälarveckor festival och ta och köp er en ankrace biljett bara så löser sig allt!

"Death and all his friends"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback