Solklart väder och champagne, det går an!

Jag tar just nu en paus i mitt packande. Jag har alltid en tendes att ta med för mycket.. nyss skulle jag dubbelchecka t-shirts och linnen, sammanlagt 17 stycken! Alltså, herregud. Jag ska vara borta i 8 dagar. Måste verkligen skärpa mig, så nu tog jag bort fem klädesplagg.
   Grejen är ju den att jag kan inte bestämma i förväg vad jag ska ha på mig. Säkert flera som känner så också. Riktigt stort problem faktiskt! Påtal om problem så är jag to way för lat! Så mycket jag borde göra men som jag inte gör. Skäms enormt

Är lite nervös inför resan imorgon. Flyget är ju inga problem, men det kommer ske ett byte i berlin på 45 minuter! Fyrtiofemminuter är ingenting. Hur ska vi hinna? Är rädd över att min väska ska krångla så den inte kommer med och grejer, för det har ju hänt förrut och kan hända igen! Till min räddning tänker jag lägga mina "dyra och omtyckta" kläder i handbagaget, tillexepmel min specialsydda kjol från emelie ;) haha.. skämt och sido, man är ju pank så inget får gå lost.

Jaha nehe, nu var det bara 20 timmar kvar tills avfärd då! Ser fram emot detta enormt. Och det blir ju verkligen inte sämre när jag såg dethär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback