Monday

Idag var det solklart väder och jag tror jag börjat bygga på min bränna va ;) Började med att jag och emelie köpte biljetter till coldplay! Omfg liksom herregud va kul. Den 17 september i globen, ståplats. Ja menar, det steks! Senare blev det löga där junitrofén var, då var man spanarn osv.. grillades rätt rejält kan jag ju säga!
Sen snabbt hem, duscha och fixa lite sen åkte jag och hälsade på oskar. Vi åt mat, väldigt god köttfärsås och spagetti. Sen hade ja köpt bullar för jag menar det var ju lite därför jag skulle komma, han skulle bjuda på bullar osv, dock jag som köpte dom, 10 kornor. Sjukt billigt!
    Nåja, det blev kaffe och bullar och sunes sommar. Riktig klassiker och jag måste ju erkänna att ja småler alltid varje gång inombords. Det var kul att träffa Oskar och katterna,ha! På hemvägen blev jag uppmöten av ett gäng pinglor på stationen som drog med mig till rudbecksparken där det blev lite chill ett tag. Sen missa jag bussen och fick gå hem på kullersten, det var läskigt! Nu sitter jag och väntar på att fläkten ska kyla ner mitt rum lite, så otroligt hett här inne. Halsont och nästäppa gör saken mycket bättre! Imorgon blir det stek.. aidos amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback