Matlagning

Idag har jag cyklat lite överallt känns det som. Började min färd från pappa ner till stan. Efter det blev de färd med brudsen hem till mig. Senare cyklade jag till andre, och påvägen hem därifrån pajade min cykel :( buhu. Hoppas micke kan laga den! Vilketsom, då fick jag gå sista biten så, vilket moitionspass denna dag har vart!
  Påtal om micke så är han enormt försenad från jobbet och mamma är inte hemma så, jag fick ta tag i matlagningen! Trot eller ej, men jag lagade kött, ris och cafe de paris sås! Riktigt gott vart det också.. Man har ju lärt sig av mästarn.

Mina avslutningskläder är kirrade och ja det var väll inte så mycket mer. Minns förrut när jag slutade skolan så gick nästan hela dagen innan åt till att måla naglar, duscha, fixa massa saker, lägga alla kläder inklusive skor i en hög osv osv.. idag är det annorlunda.



"i wash my mouth with soap before i go"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback