Kvinnans svar på timo räisänen

Har nyligen haft skolavslutning och kollat på studenterna! Riktigt skönt väder ute och såklart blev det spicy hot efter avslutningen. Just nu så lyssnar jag på Ida Marias skiv-debut fortress round my heart! Riktigt bra är hon.. "kvinnans svar på timo räisänen" ungefär.. kan knappast bli bättre!

Jag är väldigt glad idag. Dels för att det är sommarlov och att jag lyckats fått två MVG i slutbetyg, dels för att det blir partaj både ikväll och imorgon men, mesta dels för att jag har skaffat mig ett jobb! Japp, det är sant. Jag ska jobba på västerås mälarveckor i 4 dagar.. 11-14 juni. Ska sälja "ankrace-biljetter" Bättre än ingenting, eller? Så.. kommande dagar kommer se ut såhär..

Torsdag - party
Fredag - Inflyttningsfest
Lördag -
Söndag - Kusinbarn 1 år, kalas
Måndag -
Tisdag - dubbel körlektion på körskolan
Onsdag - jobba 10-17
Torsdag - jobba 10-17
Fredag - jobba 17-23
Lördag - jobba 10-17

Sen på onsdagen därefter åker jag till Spanien :) Tjoflöjt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste fan köpa en ankrace biljett av dig haha :D

2008-06-08 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback