Kashmir

Gud va jag insåg nyss att jag inte lyssnat på kashmir på jätte länge! Därför, till kashmi's ära, så har jag nu börjat lyssnat igenom "the good life". Miss you är det som spelas just nu, inte slight versin den vanliga. Det innebär det otroligt underbara klingande ljudet i slutet. Måste bara upplevas!
Vilka flashbacks man får av kashmir. Halvtaskig vinter osv.. tågresor och dunjacka! Ligga i sängen och lyssna på när oskar spelar make it grand och in the sand på bas. Kan tyckas att det var uttjatande, men såhär i efterhand är kashmir verkligen ett av mina favorit band! På fredag spelar dom på vega i danmark, det hade inte vart helt fel. Jag undrar om ryktena stämmer, att det ska släppas en ny platta snart. Någon som vet? Tippar på att ingen som läser min blogg har någon aning alls..
www.kashmir.dk är sjukt kassa på att uppdatera sin sida. Jag undrar också varför diana ross endast är 31 sekunder.. hmm
Nu när jag lyssnar så känner jag att flera låtar jag inte gillat förrut verkligen är super bra! Its all about perioder, eller? Kiss me goodbye, gorgeous och typ zitilites gillade jag inte speciellt mycket. Men herregud, det är ju drag!

Påtal om fredag.. då har Andre sin inflyttningsfest, då han bott i lägenheten cirkus tre veckor. Det ska väll bli skoj :) Och, to do listan är ganska fullbokad men ändå inte så att säga..

Onsdag - sola bada
Torsdag - avslutning spicy hot? grill
Fredag - inflyttningsfest
Lördag -
Söndag - Kusinbarn Alva 1 år, kalas!

Sen var det ganska tomt på sysselsättningar men antar att filminspelningen av thirstslacker sätts igång snart?

Jag får 200 kronor av pappa för varje mvg jag fått haha, dvs 400 kronor. Lite rikare blev man, men de pengarna ska gå till spanienresans fickpengar!

"In me you will forever burn"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback