If you only can see what i've seen with your eyes

Idag börjar jag klockan 12, men ska först ner till körskolan och hämta lite teorianteckningar som min lärare var snäll och skrev ut åt mig.

Gårdagen var ganska rolig. Jobbade ju osv men senare på kvällen hängde man på sigurds, dock enormt utbud av massa fjortisar :( Det var jobbigt. Fri entre, fri åldersgräns har ju både sina bra och dåliga sidor. Bra för en fattig student, förövrigt ganska lame. Har bilder såklart, fotografen här! Funderar på att ladda upp dom på www. saracederborg.pixbox.se <= Väldigt smidig sida faktiskt! Snabb uppladdning, 6 bilder åt gången, och det tar tillochmed snabbare än att ladda upp en bild på bdb. hehe nöjd!

Ikväll smäller det. Frågan är hur jag ska orka? Är helt slut från igår då vi gått runt i 6 timmar. Frammåt kvällen var det väldigt nära på att jag däcka ihop. Jag SKA se niccokick ikväll, kan bli jobbigt men vill hemskt gärna. Innan det är det ju animal 5, looptroop rockers och afasi och filthy som borde ses också!

ja.. det blir till att sälja rejält mycket idag så att man kan sluta lite tidigare så man hinner med allt! Imorgon börjar ja iallafall 17.00 så det blir skönt.

"I found your heart on the floor beating like never before"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback