I are droid

Jag har aldrig vart mer trött. Igår blev det lite halvt soft partaj med singstar och rödvin. Avslutades på löga och kom hem inte allt för sent. Resulterade i att jag vaknade klockan 11, då jag skulle jobba klockan 12 så det blev stressigt osv. Nu, efter att ha slitit en hel lördagseftermiddag känner jag mig bara heeelt slut. Sjökrogen eller öltältet var det frågan om nu men jag orkar verkligen inte.

Just nu har jag precis ätit och sitter här och sneglar lite på fotbollen, spanien leder :(. Ska möta upp sophie i pausen och gåt och inhandla lite chips och dipp sen blir det till att ta det lungt här hemma. Efter att ha vart upptagen i snart fyra dagar, så behöver jag lite lugn och ro här hemma . Kan tipsa om denna musik som är super! enyoj http://www.myspace.com/iaredroid

Denna är dock också en favorit! feel the beat eller något

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback