Har man tur

eller har man tur?

Jag tror snarare bestämt att jag har skicklighet. Med tanke på jobbet nere på vattendraget så hänger vi ganska mycket vid alla stånd och tävlingar osv. Igår lyckades jag kamma hem två backstagepass bakom mälarscenen!! Deltog i en "hälsning framför kameran" tävling. Jag älskar att stå framför kamran, vilket märkter kanske haha.

Riktigt roligt hade jag och sophie backstage iallafall då vi tog ett rejältsnacka med Magnus Ronnedal och Henrik Ronnedal? stavas dom så? Även nordman, Danny, sibel osv osv.. stod bakom scenen och grejer! haha, lite öförväntat, men kul.

Kommer väl upp lite bilder skulle jag tro men nu måste jag ner och jobba, sista dagen! Ska nog mest softa för jag försov mig. Har inte hunnit duschat eller något så orkar inte sälja idag.

Saknar dig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback