What about daddy cool?

Dagen ser precis ut somvanligt: Dock så har mitt tangentbord sepat för att jag råkade trycka ner en viss knapp jätte länge: Någon som vet hur man fixar? hjälp

jag åt jätte god mat idag: Var förbi mamma för att lämna smutskläder osv; då fick jag med m;ig pengar att handla för så det blev färsk broccoli (notera färsk) pasta och pasta sås



väldigt gott: tur hade jag också för det blev massor över, vilket jag säkert kommer uppskatta inatt efter krogrundan. Om en stund kommer anna mfl förbi här för lite förpärla, sedan vidare till pluto. Wish me luck :)

Min lugg är jämn? nej, herregud kvinnor som inte kan klippa en lugg äns, och det betalar ja för! åh
What about daddy cool? va?

"Och jag visste inte vad självklarhet var och vet fortfarande kanske inte det, men har vetat att det är någonsans däremellan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback