tuesday wednesday heart attack

Jag har klippt mig! Herregud. Jag gjorde det.. igen! Lugg, lugg, kort lugg.
Ush tänker aldrig mer klippa mig på hair & nails. Jätte dåliga, verkligen. Kan inte beskriva hur dom gjorde. Får hoppas att de bli bättre imorgon efter dusch och fixx.

Repade under kvällen och vi tog "steget över tröskeln". Hade stått fast och stampat
på samma ställe några gåner men nu fick vi zigenar-inspiration och är påväg upp igen.
Senare kom emma ellinor och sophie över med popcorn, frukt och en nål. Yes, en nål.
Det skulle ta hål i örat! Sophie tog ett vanligt och det blev mycket bra. För mig därimot
gick det inte alls lika smidigt. Tanken var att ja skulle ta hål i brosket, mitt i örat..
nålen gick in osv.. vilken smärta! Ljudet går inte att beskriva. uh! In med örhänget var tanken, ja!
Bra att den gick igenom. Tyvärr, gjorde väldigt ont och efter ett tag gav jag upp. No more earring for me.

"Jag har klarat av en tatuering, dethär ska inte va några problem"


Jag var nära en heart attack. Nästan.
Väldigt fokuserade tjejer. Jag var mest rädd. Ellinor skratta ibland.
Emma sa med "jag tror det gör ont" ;) Men det går!

Nu sitter sophie och jag kvar här. Hon läser tidningar. Jag uppdaterar här. Antar att det blir sovdags snart. Imorgon kommer folk över hit innan vi ska ut :) Ska bli trevligt. Hur det ska gå med min nya frisyr.. det återstår att se!

"No pain. No gain"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback