To do

Dagens "to do list" är inte lång. Jag vet att jag, som varje dag denna vecka, ska vattna blommor, ta in post och kolla om några smultron är mogna. Om det är fallet så ska dom frysas in så Alma får smaka.
Hitills har jag tagit in posten och vattnat blommorna. Har nyss ätit mat och njutit lite utav solen på balkongen.

Nu har jag inga planer alls. Det känns konstigt. Vill hitta på något! Skönt att bo ensam ivarjefall! tihi
To be continue..



Uppdatering;
Jag har pluggat teori, duschat, brännt cdskivor och laddat ner musik, vart hemma och ätit mat och lodat framför tvn. Nu väntar jag på att johanna ska komma. Synd bara att solen inte skiner. Hade vart himla mysigt att sitta ute på balkongen och dricka thé, men nu får det nog bli film istället. Sophie kommer senare, då ska vi se på "festival" om den hinner bli klar.

"jag undrar vad du gör.. och vad jag gjort"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback