Tim neu

"Försov" mig lite idag. Ingen stress för det dock men jag gillar att ha lägen under kontroll och ha god tid på mig. Nyss har jag duschat och om ca 1,5 timme drar vi iväg först till ÖB för att storshoppa. Jag hoppas att jag hittar något roligt användbart hihi. Vidare till ica eller något liknande också då vi ska inhandla gröt och ärtsoppa! Herregud denna resa kommer bli rena dietkuren.

 - allt eller inget?

Min kisse ligger här i mitt knä och sover. Vill inte väcka han men jag lär göra det snart då jag borde börja fixa mig litegrann. Riktigt söt och stor kisse. han är inte tjock. han är stor.

Till frukost idag blev det en av mammas hembakade piroger. Det var sådär. Hatar lök strimlorna i den. Så nu vet ni!
Uppdatering följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback