thursday never looking back

Vilken tur att jag ställde klockan! Om 40 minuter kommer johanna förbi och ska äta lunch. Trevligt, så jag väntar med frukosten tills dess. Något som inte är lika trevligt är all disk och skit. Det står lite vackra cubes flaskor här som bör kastas!

Gårdagen var trevlig trots att allt inte blev som planerat. Påbörjade kvällen här, avslutade kvällen i mikaeli kyrkan? hehe, nä inte i men utanför. Jag och sarah fick sällskap hem av mogge, anton? Även någon emma och en till grabb som vi träffade på bc. Det var roligt, dock så fick jag höra allt man inte vill höra. Hur mina kusiner och sysslingar beter sig och hur vissa kan va så hatade. Hjärnan vet men hjärtat vill inte förstå.
    Efter att inte kommit någon vart ungefär 700 m från mig så tar jag min cykel och "glider" hemmåt. Det sista jag hör innan jag försvinner mitt i den mörkaste natten (klockan var runt halv fyra och det var jätte ljus ute) är Morgan "Saaaraaaaaaaaaa". Det otroligt fina ljudet försvinner bland dimmorna..

Jag vaknar upp ahhh solen skiner igen.. inte rikigt! Pigg och alert ska jag nu ta tag i några av dagens sysslor.

trött

So long
Förövrigt! Grattis till min moster som fyller fyrttioen år idag! På lördag har jag förövrigt namnsdag. Dendu!
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback