there's a beat in all machines

There's a beat in all machines

Sol & bad har denna dag mest bestått av. Kusinvitamin var här och badade ochsådär. Till lunch åt vi sill och potatis. Riktigt svenskt och riktigt gott. Då jag fått nog av barnskrik och tjat gick jag ut på en promenad. Hälsade även på johanna på hennes jobb och gick en sväng tillsammans med henne och nån äldreboende. Dom är ju allt för roliga ibland!

Idag är det ingen vanlig dag. För idag är det morfars och emelies födelsedag! haha! Vilket resulterar i att det inte blir något rep ikväll.. tråkigt. Ett tag sen vi repade nu. Förhoppningsvis kör vi igen på fredag! congrätZ till er

Bloggen är under uppbyggnad. Blir somsagt aldrig nöjd och det tar några gånger innan jag kommer på hur jag ska göra med alla koder osv. Det är inte lätt.

Har nyligen duschat och ska väll fixa mig snart sen. Ikväll ska jag på kalas! hehe not. Men över till morföräldrarna och äta mat och fika blir det ivarjefall.

Jag har en idé på gång. Det är att, i varje blogg inlägg, tillägna en låt. Inte bara skriftligt utan ska försöka fixa en "mp3-spelare" i bloggen. Det går det vet jag. Måste bara komma på hur!

Solong friend!

Kommentarer
Postat av: emelie

Fan sara du börjar bli riktigt bra på de här med att blogga :D de är bar inför hösten hah :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback