Spänningen stiger

Är så otroligt nervös inför imorgon. Man kan tycka att det icke är stort, men för mig är det värt hela världen! Nästan.. Ska jag sitta uppe till klockan fyra och ta emot morgon tidningen? Vilken min the postman skulle få om jag stod där, beredd, världens smajl, förväntansfull och trött. 
   Jag känner mig som sune. Då han, dag efter dag, gör allt för att få något annat än en döskalle ring. Ni vet, sunes sommar! Han var minst lika förväntans full som jag är. Men, han blev besviken. Dock så fick han ju sina örhängen tillslut. Happy ending! Jag vill inte tro för mycket.

Nej, jag tänker inte avslöja vad som försigår. En dag till.. en dag till bara! Vill så gärna. Jag är värd det! jag är!

Nog om min väntan och mina förhoppningar och min längtan. Idag repade vi med nya bandet för andra gången. Det går sakta men säkert. Har hitills lyckats suttit ett intro, och lite 1a vers! he he he.. det går bra nu! Efter repetitionen åt jag lite wook och begav mig hem till sophie. Där åts det väldigt mycket godis och chips och nu känner jag mig helt proppmätt! Icke bra, men gud så gott det var!

Mitt sår börjar läka och det kliar enormt! Nu ska jag läsa nya veckorevyn och sova. Bäst man går och lägger sig i tid här för inte får man sova ut! nejnej! Micke renoverar hallen vilket innebär massa borr, illa luktande målarfärg, slipljud, träblankor som rivs osv osv.. Dessutom ska jag ju upp med tuppen imorgon och läsa tidningen! Watch out!

       

"peace ya'll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback