Saturday wait

Gårdagen blev sen. Det resulterar i trötthet, slitet och jobbigt. Idag ska jag fota vimmel, får se när empa hör av sig. Imorgon är det planning inför resan. Det blir två cykelsemestrar, himla roligt!

Nej! Jag får väl tacka för denna vecka då. Dels för att jag haft möjlighet att bott i min mosters lägenhet men också dels för att trevligt sällskap jag haft med mig. Middagar, förfester, filmkvällar. Allt har hänt.

Jag kan nu lämna stället med stolthet, då jag och sofie vaknade upp och började städa. Rättaresagt, jag städade. Rent och fräscht är det nu, står precis som det var när jag kom för en vecka sen. Nu ska jag försöka få med mig allt pack till mamma. Sen sussa. Tack tack tack



"close up"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback