Power Big Meet

Vad är bättre än en hel helg fylld med fylla, raggare, "snygga" bilar och drägg? Power Big Meet är verkligen en klass för sig. Stort och glatt! Åter igen gäller det att ta fram det fina ut det fula. Det bra ur det dåliga. Power Meet är inte dåligt. Det är super kul, visst? Men när man bor 100 meter från stohejet så kan det tyckas vara lite allt för livligt.
   Jag har haft en super bra helg. Dock så har jag saknat dendär riktiga sommar-power-känslan. Hur nu den är? Var ju ett tag sen sist. Tummen upp för fredagen, då vädret var på topp! Jag skulle vilja citera Sandra "vinden" Karlsson och Josefin "Sandalen" Sandell: "Vi är lite tuffare, lite snyggare, lite häftigare och framförallt lite dräggigare an alla andra" under power meet helgen.

Trots det så såg jag aldrig de två pinglorna nere på årets hipp! Jag antar, att för engångskull, så smälte dom in i mängden ;)

Jag känner hur jag, för varje dag som går, blir mer och mer vuxen! Idag fick jag 19 av 20 rätt på expressens körkorts teori prov. Mamma har även slutat strykit mina kläder, då hon anser att vi borde klara av det själva. Så, till min ära, och till hennes, så har vi köpt en alldeles egen strykbräda till mig! ha ha.. vuxenstämpel på det!

Som alltid, så ska jag avsluta med ett citat eller ett ordspråk. Frågan är med vilket? Tar fram min bok "Väl valda ord. Citat för alla tillfällen". Bläddrar, och bläddrar. Kärlek, lev, sakna, födelsedag, glädje, förväl.. ja listan kan göras lång!

"Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senade visade sig vara osant"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, för engångskull smälte vi in i mängden!

2008-07-06 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback