Panik Ångest Stress

Vilken dag! Allt sket sig, ingen skjuts hem, sova ute? för kallt och rastlöst, Boka hotell? Alla rum uppbokade. Jag skojar inte, kollade flera hotell, vandrar hem osv.. uppbokat alltihop! Hopp och besvikelser. Han kunde skjutsa, han kunde inte.. Tillslut, vårt sista hopp typ, så ringde jag till hotelleskilstuna. Inga dubbelrum. Hellvete! Orkar inte mer nu sover jag ute, tänkte jag. 10 minuter senare ringer jag upp "Kan man inte lägga in en extrabädd i ett enkelrum då?" Jo det kunde man, men det var inte säkert att det fanns. 5 minuter efter det ringde  jag upp igen "Hej, det är jag! eeh.. extrabädd. Jusste!" Det finns inga.. HELLVETE! Tillslut fick jag och sophie dela på ett enkelrum. Dela på en 90 säng. Herregud, pengarna försvinner för ingenting. För tak på huvudet. För att få se kent. En dag, en kväll, en morgon i eskilstuna city. Finally är det klart iallafall! Usch vad denna dag har vart förvirrad och stressig. Ni må tycka att jag klagar.. men det är sant! o.O
Allt detta för kent och håkan hellström. Det måste bli det bästa någonsin!

Det kommer bli kul! Jag längtar. Jag ska köra dit. Trevligt. Nästa vecka blir till att leva fattigt. Hur ska allt gå ihop?


"Glöm det, motherfucker, det här är ett Rusiak-beat!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback