Nivet, den där känslan

herregud ibland är man bara alltför dum och konstig. Utmaning? usch.

Har nyligen ätit popcorn. Har lite magont hehe. Att man aldrig lär sig. Enligt emmas blogg uppdate så ligger hon med 40 graders feber. Vi får verkligen hopas på att det blir bättre inför trippen.

"vi är ganska lika ändå" sa sophie. vilken förolämpning. haha skoja! Sophie, jag gjorde det. Vad jag ångrat! ha dumt dumt. 

Nåja, dagen har gått snabbt. Imorgon ska jag repa. Borde byta strängar på min gitarr. Har lovat att gjort det sen kanske tre veckor tillbaka. Jag är så dålig.

Säg någon som inte hatar människor som inte står för saker dom säger. Som inte håller det dom lovar. Jag blir så trött på sånt. Endock så ser det ut som om man utsätter sig själv för det way to många gånger. Hur lyckas man? Hur undviker man? please.. Tell! Man tror man är stark. Ensam är stark det är ju så. Men man är ju inte ensam. Man bara tror det. "man" och "man".. jag. Nej! Ska bli skönt att komma iväg som sophie skrev. "Lämnar allt hemma, och när vi kommer tillbaka ska det va borta"

Laddat mp3'n med massa skit. Laddat batterier. Håller åtminstone på med det. Hm.. ladda mobilen ska jag göra. Sen var det väl inte så mycket mer att ladda. Ladda energi möjligvis. Packat har jag, nästan, gjort. Tar alltid med mig för mycket! Någon som verkligen har laddat, det är Elinor celvinge:

Elli säger:

haha fett bra, jag köpte två cykelväskor som man har på sidan plus spännband tiol sovsäcken o det. sen en ny sadel. hahah


Gillar folk som går inför saker! Rätt ska va rätt. Med tanke på ellinors cykel så förstår jag varför hon valde att köpa en ny sadel. haha skoja.

"Vad är ditt problem?"

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG DÖR SARA, JAG DÖR!

haha

Postat av: Anonym

hahha ja vafan, förberedd till 1000 :D

2008-07-22 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback