monday you can hold your hand

Idag ska jag ner på stan med Sophie. Lite saker som ska fixas och så ska vi såklart äta på Spicy hot. Jag bjuder! Vi har börjat kört varannan. Dock, så kom jag på nyss, att det var jag som bjöd sist också.. eller min pappa. Så det räknas inte. Nåväl.. för er som tror att jag ska ta 13c, så tror ni fel. Idag ska det provas på något nytt! Wiho.

Ikväll, runt sex - sju ska jag iväg ut på sjön. Mälaren. Jag mormor morfar mamma och micke ska iväg på en guidad tur om mälarens öar osv. Kanske låter trist men båt är alltid kul. Morfar fyller år imorgon så det är lite därför vi ska åka ut ikväll.

Såhär efter sol och bad så är det ju viktigt att smörja in sig och grejer. Men något många glömmer bort är ansiktet. Det utsätts för allting under en dag. Sol, vatten, torka, smuts. Man tror att man är ren. Hehe, då tror man fel. Jag har provat en ny hudvårdsserie. (jag är seriös) Den heter Dermosil. Först började jag med att tvätta ansiktet med en rengörningskräm. Efteråt använde jag ett rengörningsvatten eller vad det kallas. Det avlägnsar smuts otroligt bra. Jag hade duschat och påstått mig vara ren, trots det var bomulsstussen brun. Och då menar jag brun.
   Tvättar av och lägger en ansikstmask med skrubb i. Tar bort gammal hud och man blir super len! Avslutar med en ansiktsmask med spf 30. Redo för dagens äventyr, right?



 Nu ska jag fixa mig lite och ta cykeln ner på stan. Vanligtvis hade jag valt bussen. Men nu är cykeln ingen match, så att säga. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback