Like a without

Tänkte bara snabbt kladda ner en todo list! Dels för att jag ska minnas att ta tag i saker, men också för att min almanacka har gått ut för denna termin. Fan va sugigt? :S Nästa år ska jag fan införskaffa mig en årsbunden, inte terminbunden! Pluggisen här! Nej! Gillar bara att ha koll på läget. Planera är det bästa som finns! I guess that jag kommer fylla på den allt efters om. Lets go!

Söndag - städa och fixa massa här hemma! Plugga teori. Ansiktsmask osv. Tända ljus och äta godis
Måndag - Ner till körskolan. Snabb visit på stan. Färga håret med jojs
Tisdag - Repa 16.30
Onsdag -
Torsdag - Thirstslacker möte?
Fredag - Repa 16.30
Lördag - Låna lägenheten? Osäkert ännu..
Söndag - Bror 16 och Anna 18. Congrätz!

Måndag
Tisdag - Repa 18.30
Onsdag - Utgång
Torsdag - Moster 41
Fredag - Repa 18.30
Lördag - Min namnsdag
Söndag

Kommentarer
Postat av: josefin

det blir ski bra med thirstslacker möte på torsdag på förmiddagen för mig :D

2008-07-06 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback