let me down gently

Herregud va jag är helt slut. Nivet hur det känns dagen efter att man blivit frisk från t.ex en magsjuka! Man är helt tom i magen och vill bara äta upp allt som finns, men man vet att när man bara ätit lite så mår man minst lika dåligt som man gjorde innan.. Så känner jag nu. Är jätte hungrig, men har fruktansvärt ont i magen. Vill gå och sova, eller egentligen bara bli pigg!!

Har en armbåge som värker något enormt, heja mig! Gårdagen var förfärlig. Sov bort hela dagen nästan, förutom då tjejerna var här och hälsade på ett liten stund. Dethär är ju rena bantningskuren förihellvete! Aldrig mer.. säger jag nu. Både du och jag vet att det kommer hända igen. Men 1 gång är ingen gång.. 2 är lika med noll? Ha ha ha...

Ikväll ska jag väl försöka glida ner till power meet iallafall. Tror det blir nyktert! Wiho.

Livet är väll allt för hårt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback