Kom D kom R kom A

√  Cykelbyxor
√  Cykelkärra
√  Reflexväst
√  Cykelhjälm
√  Bandana
√  Kedjeolja och cykelpump
√  Schweizisk armékniv
√  Pannlampa
√  Karta

Planeringen gick himla bra! Allt är ned skrivet i anteckningsblocket. Det jag nyss nämt är bara lite utav den utrustning som kan behövas. Viktigast av allt är ju sen schweiziska armékniven. Skämt och sido, det vore ju kul med en pannlampa iallafall. Vår lista ser inte riktigt ut som över men nästan. Imorgon ska vi handla mat och lite annat nödvändigt. Two a clock, prick!

Har precis kommit hem från sophie. Hon var sugen på godis så jag åkte förbi med lite. Vi kollade på två filmer varav en var "she's a man". Jag undrar hur många gånger jag sett den, och jag undrar hur många gånger jag kommer påpeka att channing tatum är en av de mest stiligaste männen någonsin ♣

Hemma hos sophie var det varmt. Utomhus var det fuktigt. Det resulterade i att cykelfärden hem på 4.27 minuter (japp, jag tog tid) blev en väldigt jobbig restid. Varmt och äckligt.

Nåja! Visst är det allt för konstigt att något så nära ända kan vara så långt bort?

Kommentarer
Postat av: sandra

glöm inte sånt där man lagar punka med! kan vara bra att ha;)

2008-07-21 @ 01:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback