Håll ut mina vänner

En ny layout är pågång. Finally! Jag ska "designa" den själv. Ser den framför mig osv.. dock så är det mycket lättare att dröma än att bilda. Så, håll ut.

Imorgon äntligen drar vi iväg. Sommarens äventyr. Ska bli otroligt kul, och är väl medveten om att det kommer bli jobbigt också. Pommesfrites'en ligger i ugnen och när dom är klara ska jag äta mat. Herregud va hungrig jag är. Efteråt ska jag börja packa. Okej.. jag har redan börjat packat men ska rensa bort lite och checka av allt. Det ända jag är lite orolig över just nu är väglaget och cykelkärran. Det går an.

Blev inte mycket uppdatering igår då vi impulsivt åkte ut på landet till markko's sommarstuga. Pilkastning, bastubad, alkoholintag, kubbmatcher är lite utav det vi utförde. Massa mördarsniglar fanns det. Det var inte så mysigt.

När jag är klar bli det en sista skrift här. Yes. Dessutom ska jag "blogga" på papper under tiden vi är borta. haha. Här går man in för sina saker. Man får ju inte svika sina läsare ;)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback