Friday i'm in love!

Jag undrar hur många gånger jag, på en fredag, har använt denna låttitel? Från och med nästa vecka ska jag använda hela den låten, dess lyrics, till mina rubriker! DET blir kul.. kanske!

Jag har nyss strukit massa kläder och börjar packat lite eftersom jag ska till pappa senare idag, och sen vidare till moster på söndag! Dock så bor ju hon ca 3 minuter hemifrån mig så vore ju verkligen synd om jag råkade glömma något. Eh, idag blir det rep! Sen hade jag helt glömt bort att vi kanske ska hem till empa.. får se hur det blir. Ska upp tidigt imorgon och köra till eskilstuna! Där blir det en hel dag med lite mat, kanske shopping tillsammans med sophie. (Bror fyller år på söndag). Sen blir det till att köa! For sure! Vi ska köa länge länge.. Kent it is. Sophie börjar sakta men säkert rädda min sommar. Känn dig stolt.

To do list då
Fredag - rep 16.00
Lördag - Eskils, kent, håkan
Söndag - plugga teori, bror 16, anna 18
Måndag - lägenheten* plugga teori. Jag bjuder på mat? filmkväll? Anmäl er om ni är intreserade. HA skoja
Tisdag - * rep 18.00
Onsdag - * Kapten röd och osten med resten
Torsdag - *
Fredag - * rep. 18.00

Veckorna bara flyter fram och vad gör jag? Ingenting vettigt allt nästan. Så himla drygt att åka till körskolan. Peppa
Nu kom mamma hem, värsta tidigt! Så, hon ska laga lite mat wiho! Är hungrig. Snart om 2-3 timmar ska jag ner på stan och hämta ut konsertbiljetterna, sen vidare och repa. Ha en trevlig helg!

"När man väntar på nått gott, väntar man alltid förlänge"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

Jag anmäler mig själv och min mage ! Sen så vill jag bara säga att jag känner mig stolt , stolt somfan!PUSS

2008-07-11 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback